Hehe - två sådana varianter har jag också haft. Jag har en vit sele som man spänner fast i sidorna. Den kan du gärna få om du vill? Hjälpte måttligt på mina raringar får jag erkänna - och Lobilina hade ju en liten skräckis om selar nyligen. Men när det bara ska sittas stilla och förhindras djupdyk så är det ju ingen fara. Värre om de ska sova med selen på sig då. Hör av dig om du vill att jag skickar den
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 & Lilltufsan född feb -06
Ja tack, hemskt gärna....
Den är till duetten (syskonvagnen), när de är tillsammans Lotass och Mejabus blir det mycket..ja bus! Så kanske mamman hinner rycka in innan, så att säga
:-k Funderar bara på var du ska spänna - i en syskonvagn. Jag spände på sidorna, men finns det någonstans du kan spänna även i syskonvagnen just runt Mejas del så bör det ju gå. Ska leta fram den och skicka upp, så får du se om det funkar.
PM:a adressen för säkerhets skull!
Jo, vi hade ju en sådan vi också. Som klättrade ur både sele och vagn och satt i jordgubbslandet och mumsade när hon skulle sova i vagnen. Då var hon 11 månader, och mamma insåg att det var dags att förlägga luren inne istället 8)
Gott att den kommer till användning.