Är så sugen på att börja kura...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Lilla L's mamma

Är så sugen på att börja kura...

Inlägg av Lilla L's mamma »

...så jag beställde boken en natt när jag var ute och surfade efter information vad man gör med små barn som inte vill sova.

Boken har äntligen kommit, men den är ju så låååååång. Måste man läsa igenom hela för att få reda på hur man ska göra? Jag som är så trött när jag lägger mig på kvällen och på dagarna har jag aldrig tid att sätta mig ner och läsa :cry: Finns det någon genväg?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kära du, sååå lång är den inte! :wink: :D Jag lovar dig att du har alldeles väldans många aha-upplevelser att se fram emot i den här boken, och att nå dessa insikter är helt avgörande för en lyckad kur. Dessutom är den ett stycke förtjusande litteratur att ta sig an.

Kom igen nu! :wink: :D

Kram Tinis
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: :lol: Varmt välkommen till forumet, hoppas och tror att du kommer att trivas.

Jag håller med Tinis, så himla lång är den inte, och vad är alternativet för dig? du kan strunta i att läsa boken och ha det som du har det eller så läser du och struntar i disken :lol: och får ett härligt liv. Köp barnabokane när du läst klart :lol:

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
TinasDag
Kontakt:

Inlägg av TinasDag »

Kan lova dig att den inte är så lång när du börjar läsa :D Kände lite samma när jag fick mitt ex, men när man väl satt sig så avlöste "Aha!" upplevelserna på löpande band 8) och innan jag visste ordet av hade jag läst den 3 ggr :shock: Promise!
Du har ALLT ATT VINNA & inget att förlora :heart:
Lycka till & ha så kul!
Kramar Tina
:heart: Vetgiriga semlan Dag :heart:
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
:heart: Ingrid som kan själv! 090826 :heart:
http://dahlin.bloggproffs.se
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"