I natt sov Elsa mellan 19-03.30!!! Sen behövde hon ramsas en gång, somnade om, vaknade 04.30 - en ramsa, somnade om och sen hade vi en jobbig period mellan 05.15-06.30. Tror att hon vaknade till nån gång innan halv fyra, för jag tyckte att jag hörde henne, men då somnade hon om alldeles själv! =D>
Det går verkligen framåt och även om man inte ska ropa hej än, så känns det som att det mest är vargtimmen som spökar, eller
Problemet nu är mer dagslurarna....

Hon skriker jättemycket när jag lägger ner henne, men somnar till sist. Sen vaknar hon för tidigt och jag hör att hon fortfarande är trött, men det är så svårt att få henne att somna om utan att vagna, vagna. Så tyvärr jag har gjort det i ibland

Men aldrig på natten!
Ett sista problem är att jag och maken är JÄTTEtrötta trots att lillan sov så länge - varför? Jo vi vaknade vid 02.00 och undrade vad som stod på,det var ju så tyst! - var tvugna att gå in och kolla att hon andades (har inget andningslarm, hon sovit på mage sedan hon var 3 veckor och vägrat allt annat

) Sen kunde vi inte somna om förrän vid 5, men då vaknade ju hon helt #-o Men vi hittade på lite annat kul de där timmarna istället....
Ja, nu ska det blir spännande att se om det går lika bra inatt!