Fina namn på N...
-
MissLavinia
- Inlägg: 16
- Blev medlem: sön 24 sep 2006, 11:14
- Ort: Skinnskatteberg
Fina namn på N...
Har ju gott om tid kvar än innan bäbis kommer, men det här med namn är så roligt! Jag har fastnat för Nanok vilket min man tycker är skitfult! Till en tjej tycker jag Nona är fint. Har du något fint namn på N på lager? (Både till kille och tjej) Gärna ovanligt, inte Nisse typ 
Mallig mamma till busunge född i maj 06
och en bäbis i magen som kommer i april 08
och en bäbis i magen som kommer i april 08
-
Lingontuva
- Inlägg: 682
- Blev medlem: ons 21 mar 2007, 10:33
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
- Inlägg: 1573
- Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03
-
Nancy
Förutom "Nike" och Nella" (kram till Jannika) (funderade mycket seriöst på att ge Lucine namnet "Nike" men hon var ingen sådan visade det sig) så tycker jag att Leias andranamn "Nicole" är väldigt fint.
Om du letar ovanliga namn har du en riktigt guldgruva här. Världens bästa namnsajt
Här finns namn från hela världen inkl Norden.
http://www.babynamesworld.com
Leta ex generellt efter namn på "N" eller varför inte efter kategori som "Mythological", "Historic" eller kanske "Latin".
Mycket nöje
Om du letar ovanliga namn har du en riktigt guldgruva här. Världens bästa namnsajt
http://www.babynamesworld.com
Leta ex generellt efter namn på "N" eller varför inte efter kategori som "Mythological", "Historic" eller kanske "Latin".
Mycket nöje
-
MissLavinia
- Inlägg: 16
- Blev medlem: sön 24 sep 2006, 11:14
- Ort: Skinnskatteberg
Tack alla som svarat och tipsat! Tur att det är långt kvar för det finns sååå himla många namn att fundera på. Sen ska det ju passa med vårt efternamn, bebisens utseende och så vidare och så vidare... Forsätt gärna med fler förslag!
Kram till er allihop!
Kram till er allihop!
Mallig mamma till busunge född i maj 06
och en bäbis i magen som kommer i april 08
och en bäbis i magen som kommer i april 08