Det är otroligt att se hur trygg min lille son är i sin säng! Det märks tydligast nu när 8-månadersångesten har slagit till (han kurades vid 2,5 månaders ålder och är nu 9 månader gammal). Han upplever mycket separationsångest just nu, försvinner jag ur sikte mer än fem sekunder börjar han gallskrika och leta efter mig (eller annan "flockledare"). Men när jag lägger honom för att sova lägger han sig själv tillrätta i sängen och smågnölar och pratar för sig själv innan han somnar... det är den enda gången på dagen han tolererar att jag lämnar honom själv. Inga vargar i DEN spjälsängen, den saken är säker!
Leigh
Ingen 8-månångest i sängen!
Ingen 8-månångest i sängen!
Mamma till två goa glada grabbar födda -04 och -06 som stortrivs med schema, social delaktighet och utforskning á la AW.
Fantastiskt!
Vad skönt att höra!
Hoppas att Elsa känner likadant när/om 8-månadersångesten slår till... Men hon verkar väldigt trygg i sängen nu så förutsättningarna finns!
Hoppas att Elsa känner likadant när/om 8-månadersångesten slår till... Men hon verkar väldigt trygg i sängen nu så förutsättningarna finns!
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
Jag kan inte heller lämna min plupp, ens för några sekunder, utan att han bli ledsen och kommer krypande. Men sover som en stock gör han!!! Våra morganar med för tidigt uppvakande börjar äntligen bli bättre. Ensamleken däremot fungerar lite sämre än tidigare, trots nya leksaker. Men det är väl bara att se tiden an.
Louise
Louise
Pojke juli 2004. SHN september 2004.
Flicka f?dd oktober 2000.
Flicka f?dd oktober 2000.