sömn brist pga av vargtimmen...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
vincent

sömn brist pga av vargtimmen...

Inlägg av vincent »

Hej,Vi har nu fått vincent att sluta med nappen o det gick bra o han vaknar nu som först runt 5 tiden,jag ramsar o det lugnar honom men jag gjort det i ca 1 timme såblir så blir han mer o mer ledsen tillslut gråter han när kl är 7 och har då gråtit ca 1 timme, ib´land somnar han om precis kl 7 men då ska han ju vakna,väcker han o han blir ledsen men blir gladare efter ca 5 min men ack så trött han är... hur gör jag? Ska han vara vvaken till nästa sovtimme som är 9.30? Jag vet jag kan lägga honom en kvart innan. Han får ju jätte lite sömn på detta vis när han är uppe så länge på morgonen fram till 09.30... Är det okey att lägga honom för någon timme redan efter sin morgon flaska som han får kl 7 eller vad gör jag för att hjälpa honom ta igen alla timmarna...tacksam för goda råd!

kan tillägga att när han är så ledsen fram till 7 så gör vi solfjädern o det händer att det blir lite buffning för att lugna.

mvh Helen

Inlägg av Elle »

Hej Helen!

Vill be dig att hålla dig till samma tråd om det berör samma barn. Fortsätt bara tråden så aktualiseras den och du kan skriva en ny rubrik om du vill. Det blir mycket lättare för oss som vill hjälpa dig. TACK :D

Svar kommer i andra tråden!

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"