Rapport.

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Mims

Rapport.

Inlägg av Mims »

Hej!
Och än en gång, tack!

Det funkar kalasbra här hemma nu, lilltjejjen sover som en liten gris när hon ska. Vaknar lite för tidigt än, men idag fick jag henne att somna om. :D

Flyttade idag in hennes säng i storasyrrans rum där det är tänkt att hon ska bo. (har fram tills nu delat rum med sin mor) Läste saga, sjöng lite, busade och skrattade och sen i med båda ungarna i respektive säng. Storasyster hade i vanlig ordning tusen saker hon absolut bara måste göra precis just nu, och eftersom jag inte gick med på detta studsade hon argt runt i sängen och skrek på bästa trotsvis en liten stund. Men lillasyster låg bara helt nöjt i sin säng och babblade för sig själv ett tag innan hon somnade. Hon verkade inte störas särskilt. Skönt.
Börjar få ordning på storasysters insomning också, även om jag tycker att det är mycket svårare. :? Liksom lite jobbigare när hon pratar så. Men svarar jag inte, alternativt bara säger "sov så gott" hela tiden tröttnar även hon rätt snart.

Ville bara berätta!
Mims
Ensam mamma till tv? underbarungar f?dda 0205 & 0405
br

Inlägg av br »

=D>
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Jennie

Inlägg av Jennie »

Just så är det när man innehar attityden av självklarhet - på natten sover man! Bra jobbat :thumbsup:
Mamma till två goa gossar födda -99 & -03.
shn-kuren införd julen 03 på yngsta med underbart resultat!!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Helt rätt handlat - toppen!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"