Snart snart är det dags...några frågor innan bara

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Beckabus

Inlägg av Beckabus »

Hej Sambo :P
Jag tycker nog att ni kan fortsätta försöka med morgon-luren.. trots allt går det ju ändå ut på att ni tillhandahåller möjligheten för henne att sova, men att ni inte kan sova ÅT henne.. så jag hade nog fortfarande kört på med ramsan och sen låtit henne välja sömn eller inte..
Jag kan se framför mig hur kul Maya har det med sjal och klädnypor :wink: , men tyvärr har jag inte tips alls att ge er.. men det kommer säkert in andra som kan hjälpa till..
Och visst kan ni köra i spjälsängen dagtid hemma.. Lycka till nu och njut av era nätter!!
*kram*
Beckabus 080630, en vecka för tidigt, med planerat snitt pga sätesbjudning! Kurstart 090115!
nilam

Inlägg av nilam »

Hej

Håller med Beckabus till fullo, tänk vad skönt med en vilstund på fm :D

Jag kan tänka mig att det lite är nyhetens behag, hon har inga vantar :shock: ett skynke :shock: kolla vad jag kan :wink: , let it be

Malin
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
cissilito

Inlägg av cissilito »

Tack så mycket båda två för svaren!
Vi tog era råd och behåller tjugan på förmiddagen och det verkar som att det funkar bra.

Glad påsk på er alla!
:D
Kramar Cissilito
Underbaraste Kasper 120522 SM från start och mest fantastiska Maya 080429 Kurstart 090106
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"