Lilla E sov som en prinsessa efter förra fnurran som var för drygt en månad sedan. .Allt frid och fröjd
Sen så vaknar hon i natt 23:40 av en mardröm. Jag går in - det måste ha varit en otäck mardröm. Klappar om berättar att det är över och nu kan hon sova lungt igen. Jag tänkter att nu är jag inne så då solfjädrar jag henne till sömn. Räknar til 700 och när jag trippar ut med mjukramsa är det tyst. - i 10 min.
MammanMian får psykbryt #-o och tänker som man INTE ska tänka
" jag har ett viktigt möte kl 8:00 i morgon bitti. jag KAN inte ramsa 2 timmar igen.. jag tar madrass och lägger mig i hennes Rum - DET borde funka. " Jag tänker vidare att om det nu är så att jag får sova i hennes rum tills att hon är 15 år - så gör jag det. Nu ORKAR jag inte.
I bland är man så j-vla korkad.
Det här blev underhållning av största kaliber. Mamma sover i rummet!!!
ja, och nu när jag tittar tillbaka på natten hade jag HELLRE ramsat i 2 timmar utanför hennes rum. Med vattenflaska, sportdryck och snusdosa.
](*,)
Man lär så länge man kan... YTTERLIGARE ett misstag.
Dock kan jag tycka det är konstigt att jag inte ska kunna sova en natt tillsammans i samma rum. Faktiskt. Men jag kan någonstans också förstå henne.
Hon sover ff 45 min på dagis. Jag vet inte om den bara ska tas bort. Vi var hemma 5 dagar från dagis då hon var sjuk här i feber för ett tag sedan. Sov inte en blund dagtid. Men hade vila.
I natt var hon ju som piggis liksom. Hade jag sagt " vi går upp och dansar lite" hade hon hakat på - helt klart.! Kan det ha med dagssömnen - undrar jag igen.
Nu är mammaMian ambivalent igen. Och lite sorgsen på sig själv. Sonen kommer ikväll och igen kommer mamman vara trött.
Har sovit dåligt i natt - såklart.
Jag vet jag måste ta ramsdiskussion igen - med sista ordet igen.
Eller hur?
Åhh. jag hoppas ni tar del av det här ni med fnurror. jag gör alla misstag åt er.
Kramar
Mian