Hej alla forumvänner!
Long time no see - eller write... Som jag har skrivit tidigare är jag ju lite vidskeplig vad gäller att skriva och säga att det går bra, för då går det säkert dåligt bara för det (typ...

)... Vill nu bara skriva och säga att allt har gått så himla JÄTTEBRA!

.
I korthet kan jag säga att jag jobbade på "enligt boken" - hade ju förberett mig noga, skrev upp hur det gick och så. Någon dag gick det väl en aning sämre än dagen innan, men trenden visade sig ju vara positiv! Om jag minns rätt så hade daglurarna ordnat sig efter sisådär 2 veckor (högst!), även om det kanske dröjde lite längre innan jag började känna mig helt säker

. Rummet är fortfarande BECKsvart (Tejpade aluminiumfolie för fönsten enligt rådet!), det känns bra. Ramsan kör jag både dag- och kvällstid, hennes pappa gör det inte men det funkar det också! Hon har sovit hel natt sedan mitten av Mars, i eget rum. Hon har klarat förkylningar och tandsprickning med endast lite gnäll som låter som om hon sover. Nattingarna är ljuvliga - välling, skoj o skratt (fortfarande lite svårskrattad, men det går!), sedan flygtur upp till sovrummet, ramsa ut och så sova 12 timmar. Tidigt morgonvaknande förekom i början, men då körde jag en rejäl "Pangramsa" och si - det fungerade verkligen! Det hade jag ju ALDRIG kommit på själv. Så, från hela mitt hjärta

, från hela min lilla familj, till ALLA som tagit av sin tid och svarat så utomordentligt, stödjande, uppmuntrande, uppriktigt, etc etc, ett rungande TACK!!!

Det arbete som görs på detta forum är fantastiskt, och det säger jag till alla mina vänner också.
Jag ska själv se om jag kan bidra med något litet råd eller uppmuntran eller så, och kanske kunna ge tillbaka något.
Ha en underbar fortsättning på sommaren, allesammans!
Kram, Mumin