NATT 3
19.57 Läggs stretar och "vill inte ligga på mage" men ja buffar som markering=irriterar bara, solfjädrar= detsamma (ser de som att de bara var som markering) så jag skyndar mig istället ut med ramsan 4x+bekräftelse och han tystnar!
03.25 Vaknar, små gråter låter mest trött
03.
28slänger i väg en ramsa fr. sängen men ingen reaktion (han hörde nog mig nog kanske inte, var inte nog högljud)
03.40 Håller på arb. upp sig
ramsar x8 utanför dörren- han tystnar- 2-3 gnöl- tystnar
03.51 Har hört ett å annat ord men nu..Ooäää, några stöt visa ord, låter lite besvärad. Fortsätter Grina besvärat ungefär som -"jag är trött, men jag kan iiinnnttee somna om".
03.56 Hör hur han sparkar hällarna i madrassen (alltså ligger han utan täcke! får nog bli sockar inatt, de är rätt kallt därinne ca18grader, eller kanske höja temp lite, väntar på att kunna gå in)-- de tystnar
04.03 Nu börjar han grina igen låter så trött och börjar bli ledsen (fryser?)
Gör en snabb insats.. (han hade gjort en 180 grader i spjällisen igen, hur gör han?! på dagen händer det ibland att han snurrar lite itaget,men golvet är ju stort) Lägger till honom och bäddar in honom itäcket, trycker till och går med
ramsanx4+bekräftelse --tyst
04.17 det har kommit några stötvisa ord ett tag men nu små grinar han-tystnar å börjar om igen.
Ramsar x8 från sängen och han tystnar å lyssnar... Öh öh hörs så jag sätter på köksfläkten
04.26 Ledsen, går in läggertillrätta,och solfjädrar sömntung ut med
ramsa x6 och han somnar
Fläkten får fortsätta gå till morgonen!
Han var alltså vaken i en timma till och ifrån.
07.35. Vaknar till (wow att han sovit ända till nu) ger snabbt en
ramsa varpå han tystnar
07.53 små grinar ..men allt högre å frg.. ska du komma och ta upp mig nu vaa.. är de inte morgon.. Jag fortsätter i vanlig ordning med att fixa mat och tända upp, men sjunger högljutt.. Han tystnar och ropar. Klockan hans ringer
8.00 och in kom mor super glad...
Att natten skulle gå så bra hade jag aldrig vågat tro!!! \:D/
Sömn föder sömn... förstår jag han är fort små trött idag