Nu kunde jag inte hålla mig från att skriva i den här tråden också. 8)
Så intressant med horoskop också. Jag är ju helt klart en "believer" när det gäller det mesta i den riktningen... Det kommer lite beställningar snart!
Päivi skrev: Kära Gablex, nu får jag hötta fingret lite åt dig: [-X det är väl i sin ordning att MÄN tror att passion enbart handlar om sexet, men hallå, du är ju faktiskt TJEJ
Ja, det var liksom DET jag hade hört.... Och det förklarar också varför min astrologi- och tandborstningsintresserade väninna fick något lystet i blicken när jag berättade att Mr Cool är Skorpion. Detta var när vi precis hade träffats och nu är vi ju alla något äldre, men väninnan är fortfarande lite fascinerad av hans "stjärnstatus"! Och så HAR vi ju så många barn så då får hon lite vatten på sin kvarn - haha!Jannika skrev: ÄR det sex som gäller, då är det SEX som gäller. Big time.
Alltså, jag SER ju själv hur bisarrt det där resonemanget är!Gablex skrev: Och så HAR vi ju så många barn så då får hon lite vatten på sin kvarn
Gablex, nu fick jag mitt skratt till godnattet, tackGablex skrev:Gablex skrev: Ja, vi borstade tänderna 1997, 1999 och 2003 - big deal liksom!!
Herre gud, jag har inte borstat tänderna på fem år!
Ja visst är det svårtEbbab skrev: Gablex - apropå tandborstning, vill du dela med dig av ditt bästa tanketips för att komma i rätt mood för denna aktivitet???![]()
![]()
Nån annan? Själv verkar jag ha hamnat i tandborstarvakuumet, ingen höjdare. Alldeles för splittad i tanken, för mycket runt omkring, men det borde inte vara nåt hinder egentligen. För när man väl sätter igång så är det ju kul! Det är bara det att jag inte verkar minnas det mellan gångerna...
Är det den gamla eltandborsten som är framme och spökar igen?!!? [-( :-sPäivi skrev: "Sisters are doing it for them selves.."{|=
Nix, jag skulle gissa att ca halva Sverige har påsklov efter påskhelgen!Gablex skrev:Har alla skolbarn i Sverige påsklov nästa vecka?