Angående natten så förväntar jag mig ett uppvak vid 23/24 och ett vid kanske 3 det känns och låter naturligt, jag låter honom dock gärna sova men tänkte att om jag gjorde det så kanske han känner att jag har koll på det med?
Jag tycker faktiskt inte speciellt mycket om att amma, sonen har tagit fel grepp så jag har stora blåsor på båda brösten som knappt hinner läka innan vi gör om samma misstag. Dock är det skönt att alltid ha färdig mat med mig ;P
Vi jobbar på maten. Han är visserligen född 16 dagar över tiden men jag vill ändå låta honom ta det i sin takt, han är så pass liten. Jag har som sagt inget emot uppvaken på nätterna och än så länge är han inte speciellt mat intresserad så jag fortsätter att introducera så får jag se när han känner sig mogen. Men jag testade banan som jag fick tips om och det gick hem!
Jag har bara lyckats hitta en video på AW när hon buffar och det fungerar inte alls på min herre! Men kanske om han läggs tidigare. Dock får han inte sova på mage för mig förrän han kan vända sig själv, vet inte om jag förstör det hela men där rubbar jag mig inte. Jag skulle aldrig få någon ro. Sidan går däremot bra och det gillar han! Han är väldigt tidig motoriskt så om han bara kunde vara okej med att ligga ner mer än 2 sekunder så kommer han nog finula ut hur man vänder sig rätt fort.
Haha vad hård du är mot en stackars hormonell mamma! Nej men visst har du rätt! Vi pussas hela dagarna, på natten ska man sova! Dags för mig att aktivera mamman i mig
Tack för att du står ut med mig, tom när jag säger emot dig för att sen inse att du har rätt