Ojojoj, så mycket som skrivs i tråden

!
Själv har jag tillbringat största delen av dagen ute på en filt på gräsmattan och pratat om djuuupa saker som reinkarnation, ayurveda, ex

och barn såklart

och tiden har bara flugit iväg och nu är det snart dags för mat (en smaskig gryta tror jag!).
Mammorna har varit så duktiga och klarat sig så bra själva hela dagen!
Nu är vi ju några som ska resa hemöver idag; Jag, Jannika, Hönsmamma, TorpSara, Lua och Sussi (jag tror inte det är nån fler...) och det känns lite sorgligt för jag vet ju hur himla kul det är sista kvällen.
Och så vill jag TACKA av hela mitt hjärta:

Anna som upplåter sitt hem och sitt hjärta till oss alla! Det du gjort och gör för de små är obegripligt stort! Jag lovar att vi alla ska göra allt vårt bästa för att föra ditt livsverk vidare, stolta!

Bibban och Sussi, som hanterar allt det praktiska kring alla oss - tvätt, disk, sopning, kaffe och underhållning!

SusanD som fixat hela planeringen kring kuren, helt perfekt! Inga frågetecken alls!

Kurmammorna, som överlämnat sina små guldklimpar i händerna på oss, med sitt fulla förtroende. Och som ni med öppet sinne tagit till er allt, och bjudit på er själva! Era barn har gjort goda val vad gäller mammor!

Kurledarna, som med varm och fast hand väglett alla ivriga kurare!

Ny-kurarna - ni är så peppade, duktiga, inspirerande och jag tror ni kommer att uträtta STORverk!
Ett extra litet hjärta till Jannika, som "tarotade" mig igår kväll, det var så spännande och gav mig massor att fundera på!
Jag kommer att sakna er MASSOR, och jag är så GLAD över att fått träffa er alla! Tack och lov att forumet finns, där kan vi fortsätta träffas!
Och jag hoppas att ni som inte varit här, ändå kan känna lite av den energin och glädje som finns här!
Kramar i massor
Mia