Hej alla satelliter och stjärnfall!
Sarika, jag skulle inte påstå att stenbockar är tråkiga! Mina egna erfarenheter av människor med mycket stenbocksenergi är mycket goda. Jag själv omger mig med dessa lojala, ärliga, välmenande och vänfasta personer (en bästis, mamma och darlingen). Deras gåvor behövs verkligen i världen! Så jennie27, smyg eller inte, men det kanske finns en hel del stenbock i dig?
Hej Duracellerna! Jag är vattuman och har massor av vänner som antingen är skyttar eller har sin AC i skytten eller Jupiter (skyttens planet) i första huset. Solen position säger ganska lite om hur människor interagerar, den berättar mer om i vilken ton livet levs och hur vår vardag ter sig.
AC är en intressant position ur din synvinkel. Den berättar om vår ytliga, inlärda personlighet och hur vi möter nya människor och företeelser. Månen säger en del om våra känslomässiga reaktionsmönster och behov. Där kan det krocka rejält mellan människor. Fast tonåringar krockar väl mer eller mindre konstant oavsett horoskop?

Mars visar hur vi hävdar oss och vad vi lägger ner mycket energi på, osv.
Nu mina vänner kommer jag försöka hålla mig borta från det här beroendeframkallande forumet en tid för jag har högvis med jobb att sätta tänderna i.
Ha en underbar första advent!
Kram Jannika