Hej Jenny
Oki, schemat för natten är ju då 19.00-07.00 -egentligen
På dagtid måste jag erkänna att vi har lite mer "fritt schema" nuförtiden

, fast vi håller oss inom vissa ramar ändå, tex att vi lägger honom vid 9-tiden, senaste 9.30, han får sova så länge han vill, brukar bli 1-1,5h, ibland 2h högst.
Vi tar upp honom vid 06.45, så får han amma i vår säng, sen röj o bus i sängen då han ställer sig upp o drar ut massa saker som ligge i hyllan i nattduksbordet, blöjbyte, sen sk. ensamlek i vardagsrummet m div lekaker, som efter ett tag går över till att han klänger på mig då jag äter frukost(han kryper dit han vill resp ställer sig upp m hjälp av stolar,ben). Han får välling 200ml vid 7.30ca då vi tror att morgonamningen inte gör honom tillräckligt mätt nuförtiden. Sen tandborstning.
Sen som sagt läggning 9.00-9.30. d¨å han får sova tills han vaknar, dock längst 2h.
Han äter vid 10.30-11.00 - vanlig mat. Promenad sker alltid efter 11-målet.
Vid 14.00-tiden får han gröt el vanlig mat.
Sover em-lur vid 14.30-tiden, sover tills han vaknar, dock absolut senast kl.16.30 så det är minst 2,5h-3h tills nattningen.
Vid 17.00 äter han middag vilket brukar vara vanlig mat. Sen vid 19.00-19.30 får han nattslurk i form av 200ml välling, sen gonattsång och lite bus på vägen till sängen.
När han somnat så brukar han sova gott fram till 06.00, verkar dock drömma en del nuförtiden, så han kan prata el gnälla i sömnen ibland.
Ja, så ser det ut...