Halloj
LindaVega skrev: Tycker det är skönt med långt sovpass på fm, då kan Vega och jag hinna göra lite sysslor, så hon får lite social delaktighet.
Precis så tycker och tänker jag med, och det känns fel att "ge upp" sömnen på fm, men igår så skrek han i 35 min efter skarven så

Lite pga detta gör att jag väntar med att spika schema.
LindaVega skrev: Hur gör du med mattider om du har en 45-a på fm, har du ngt ungefärligt schema

Vi har morgon 6,30 eller 07,00 han klarar nästan 2 timmar där så efter 45 min avvaktar jag en liten stund så det blir 3,5 h från första målet, det funkar, sen sover han oftast 2,5-3 h mitt på dagen, och beroende på hur fm har varit så blir det 45-1,5 h på em, natt är 20.
De senaste nätterna har han vaknat 05,10 och 05,40 första gången

, fått mat och sen tack och lov somnat om till ca 06,30. [-o<
Tycker att de senaste dagarna har han ätit mindre och påfyllnad är bara att glömma, han vrålskriker om jag lägger honom till bröstet igen, flera dagar har brösten även kännt "fulla" Det är säkert ökningsfas 3 mån som vissa av er pratade om, 2 mån märkte jag inte av.
Ulrikaj: blev det så här för er också att nattmålet succesivt flyttades fram eller blev det 06,00 men en liten knuff
//N

Storasyster sep 02

Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.

Lillebror jan 07, standardmodell
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.