Kolla bloggen
/Fjällmor (som har snöoväder och nu kryper ner under täcket)
Nej, det ska man inte kunna. Inte vanlig feber. Var det obduktionsprotokollet som sa det? Det låter ju som att det finns annat bakom också. Hjärnhinneinflammation? Eller en kraftig systeminfektion?Jag visste inte ens om att barn kunde dö av vanlig feber.
Det är ju enormt svårt att känna medlidande med honom, av naturliga skäl. Men ändå förstår jag vad du menar, han har ju själv en uppväxt, det måste funnit massor med människor på vägen som man tycker BORDE ha reagerat på något.Jannika skrev: Vad har vi för syn på kvinnor och mäns "naturliga" beteende som inte sätter stopp för en Anders i tid? Hur kan han få passera? Allt är bara så sorgligt och meningslöst.
Det är ju fantastiskt om hon orkar det!Jannika skrev: Jag har inte själv läst Carinas blogg men jag vet att hon har en. Hon har bestämt sig för att använda sin tid till att åka runt på fängelser och prata med interner om att man alltid har ett val.
Jag VETJannika skrev:![]()
![]()
Gammelfaster OCH tantskrämma! Vilken repertoar. Tack för det skrattet, gullevän!
Jag har haft kalas och bakat och hållt på, och packat inför Stockholm..Jannika skrev:Jag skulle också vilja ha en länk blomman men du har väl fullt upp inför morgondagen.