Nu haller han pa att somna anligen efter 40 minuters skrik

forstar ingenting, mardromsdag. Men sana har man ju ibland, kanner inte igen killen!
Jag vet att det ar ett "problem" att han inte kryper an. Att saker kommer att lossna och han vara mer harmonisk nar han lar sig. Vi hade en period da han absolut inte kunde leka sjalv - sen larde han sig sitta och allt var frid och frojd (aven liggandes). Nu har vi samma missnoje. Vill inte vara pa mage, inte pa rygg, sitta gar bra ibland. Tvingar honom till magtid aven utomhus och pa olika underlag men det enda som inspirerar till krypstllning hittills ar sangen eller soffan.
Jag jobbar pa, spegel har vi inte testat. Brukar ligga bredvid pa golvet och gora magovningar men exakt krypning har jag inte gjort.
Maten ar som sagt ett problem, har alltid varit. vet inte om han far nog men vill inte skapa radsla eller motvilja och nar han slar bort skeden och grater finns det inte mycket att gora mer an ge vallingflaskan och lata honom ata den plockmat han vill.
Tar det lite lugnt nu och gladjs at hur bra vi anda har det- jag vet att min bebis skulle vaknat natterna igenom och varit allmant missnojd om vi inte foljt SM. Jag bar honom skrikandes i korridorerna pa BB och som nyfodd sov han 6 timmar per dygn. Ryser nar jag tanker pa hur fel det kunnat bli om vi inte hittat ratt!