Hej!
Tankte uppdatera er lite. Borjar med det positiva

Han ar varldens gladast, mest sociala lillla plutt som flortar med allt och alla och njuter av allt livet har att erbjuda. Vi aker vagn Irma-style och deltar i skoj social delaktighet som matlagning och favoriten sopning av gold med liten borsta och skyffel. Maten gar ok har insett att man far lata honom fortsatta pyssla med vad han haller pa med och liksom mata under tiden lite forsynt. Om man tanker pa forskaren och hans fru i BB, forskaren skulle nog inte ha tid med en 4-ratters vid dukat finbord och konversera sin fru men en macka i forbifarten serverad pa skrivbordet hade kanske gatt hem. Sa vi later honom hallas och matar lite varstans sa lange stolen, knat och skeden ratas!

Han sover hel natt 19-6.30 ungefar.
Allt ar tyvarr inte toppen utan vi kampar med skrikiga laggningar

Jag ar valdigt uppgiven och onskar sa tt jag kunde fa ett stopp pa dem.
1-2 laggningar per dag skriker han alltsa. Antingen direkt han placeras i sangen eller efter 10 minuter om han inte lyckats somna. Det ar panikskrik, inga dampade fragor. Han skriker konstant utan paus med ogonen slutna medan han bankar fotterna i sangen. Han hulkar och later som om han ska spy. Gar man in och vander till mage och ramsar tystnar han men borjar igen sekunden ramsan ar klar och ibland fortsatter han skrika och tystnar inte alls vid ramsa. Sa har haller det pa i 45 minuter. Det kanns alltsa inte som fragor utan ren panik, liknande nar han drommer mardrommar, kanns viktigt att poangtera. Sa har kan vi inte ha det. jag har forsokt i en vecka nu att gora sa lite som mojligt och hoppats pa forbattrning men den har inte kommit. Det enda som lugnar 100 procent ar buffning. problemet ar att sekunden man slutar buffa kommer skriket igen och avtar inte forran man buffar igen. Det kanns som mina enda alternativ ar att ta ut honom i vagnen varje lur eller helt enkelt buffa "till somns" de ganger han far panik och ramsan inte tar. For detta kanns inte hallbart, har inte blivit battre och han kan omojligt gora liten nagot gott.
Snalla om ni har nagra tankar alls eller asikt om vad ni tycker jag ska gora dela med er! (jag har saklart last om 8-manadersangesten, lagt extra madrass i sangen sa han inte ska skada fotterna nar han sparkar etc)