Meeeeen äntliiigen Gablex! Tjoho! \:D/ Vad vi har väntat och väntat... Kunde du inte ha krisat med oss i stället? Då hade det gått mycket fortare att bli klar! Vi är ju så empatiska och fulla av visdom, haha!
Jag antar erbjudandet om 40-årskriscoachning. Tack. Det känns tryggt. Som jag skrev till Gabban så trodde jag i slutet av sommaren att jag hade en kris på gång men efter lite schyst sex gick den snabbt över, haha!

Jag är en simpel och enkel människa. O:) Och inte heller riktigt där än så jag väntar med att ropa Hej!...
Torpan skrev:Jo, den har passerat gränsen. Kolibakterier är ena jävulskt elaka saker, särskilt på små. Men brorsans (doktor Bajs) äldsta svepte det som var i koppen en gång. Han är glad över att han har en fru som är lite noga med rengöringen av sånt också...
OK, koli
BAD. 
men hur många av dem finns det egentligen på en borste som man skrubbat i toan med tillsammans med nån WC-rengöring?
Nu när du ändå är här ska jag passa på att fråga om kycklingsnusket. Man ska ju inte skära grönisar efter ogjord kyckling men hur noga måste man rengöra skärbräda och kniv efter innan barnen kan suga på dem igen? Visst var det väl de som var lite klena? Eller missminner jag mig?
Och nu, lite OT, tycker jag att du kan hänga här i fortsättningen på lite mer regelbunden basis och inte bara som bacillexpert.
Är du alltså en erkänd minimundus-anhängare? Det har jag missat men jag tycker också att deras prylar är bra. Fast nån Patt-pump har jag inte haft.
För er som inte träffat Torpan kan jag skvallra att hon ser ut som 20 och är jättesnygg.

Mörkt, tjockt hår och kurvig fast smal (Vem var det mer som var det? Ja just, Susanne star).
Mia, gulliga Paula! Jag vill också ha en tålmodig tonåring hemma. Vad roligt på många vis. Nike, min lilla stjärna, som inte lider av vare sig tålamod eller noggrannhet har skolat in min kompis Lottas lilla Lova 3 år på sin dagisavdelning och det med den äran. Hon har släpat runt Lova till alla upptänkliga vinklar och vrår, presenterat henne som sin kompis och hjälpt henne med både sånt hon behöver och en massa som hon inte alls behöver hjälp med. Dessutom mycket uthålligt, de är nu inne på uppföljningsveckan och Nike hänger i.

Idag hade Lova blivit inbjuden att med när Nike lekte med sin bästis
big time Vilma som jag vet att hon helst leker ensam med. Rätt mallig mamma.
Näe, nu ska jag plocka upp lilla hostiga bebisen. Hon hostar så hon får kväljningar och i morse hörde jag att hon kräktes i sömnen!

Lill-ungen. Ingen annan har hosta, bara lite snor. Kan det vara snigeln?
Kram Jannika