/Fjällmor
... och vi ...
-
Pia Pojkmamma
-
Nancy
-
Antonias mamma
Åh TUSEN TACK alla ni för alla gratulationer
Jag blev så rörd då jag läste alla inlägg att jag började gråta.
Vi kom hem idag. Gossen är underbar
!
(Detsamma kan jag tyvärr inte säga om storasyster just nu
. Ni skulle inte tro mig om jag berättade om alla hennes utbrott bara de sista dagarna...)
Förlossningen blev en besvikelse - ingen revansch
. Profylaxen hjälpte mig bara fram till 8 cm, sen förlorade jag kontrollen pga smärtorna.
Jag kände den första värken då jag postade mitt sista inlägg här, det om namnen, på lördagkväll kl.22
Men jag skrev inget om det för jag trodde verkligen inte att det skulle bli nåt
Men värkarna kom direkt med 10 min. mellanrum och jag sov inget på hela natten. Låg och led hemma hela söndagen, och klockan 15.30 åkte vi in. Då var jag öppen 5-6 cm. Sen gick det ganska snabbt och han föddes alltså 18.42.
Men mer om det senare. Nu ska jag ladda upp några bilder till webbalbumet så att ni kan titta, och sen ska jag tillbringa tid med familjen.
Tack och kram
,
Anna
Vi kom hem idag. Gossen är underbar
(Detsamma kan jag tyvärr inte säga om storasyster just nu
Förlossningen blev en besvikelse - ingen revansch
Jag kände den första värken då jag postade mitt sista inlägg här, det om namnen, på lördagkväll kl.22
Men mer om det senare. Nu ska jag ladda upp några bilder till webbalbumet så att ni kan titta, och sen ska jag tillbringa tid med familjen.
Tack och kram
Anna
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com
Jättegrattis till sonen! Vad härligt med en liten plutt!
Heter han något?
Jag hade också jobbat med profylaxen, men klarade inte sista tiden. Men kanske inte så mycket för smärtan, utan för att värkarna aldrig dog. De liksom bara klingade av och kom tillbaka. Så jag var tvungen att vila.
Då tog jag lustgas, vilket hjälpte jättebra, och bara en kort stund senare föddes Ivar.
Ta hand om dig!
/LO
Heter han något?
Jag hade också jobbat med profylaxen, men klarade inte sista tiden. Men kanske inte så mycket för smärtan, utan för att värkarna aldrig dog. De liksom bara klingade av och kom tillbaka. Så jag var tvungen att vila.
Då tog jag lustgas, vilket hjälpte jättebra, och bara en kort stund senare föddes Ivar.
Ta hand om dig!
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Lingontuva
-