Tack för svar!
Magen är bättre, provar mer och mer mat.
Anledningen till att hon vaknat på nätterna när det inte är pga magen längre tror jag är för att hon sover för mkt/för sent på dagarna. När hon faktiskt sover så mkt som hon bör på dagarna vaknar hon alltid efter åtta timmar på natten och tycker det är morgon.. Av lite olika anledningar har hon inte kunnat sova så bra på dagarna och då har nätterna varit bra. Har aldrig fått både dag och natt att funka samtidigt.
Jag har väl tänkt natt 20-07 men är flexibel där.
Vi brukar träffa en mammagrupp en-två ggr i veckan, det skulle jag gärna fortsätta med men jag vill ju få till tiderna så de blir så bra som möjligt för Thea. Nu är väl inte mammagrupp jätteviktigt men jag hade förlossningsdepression och då var gruppen lite som min "räddning". När vi åker till gruppen så är det bil dit 20 min kl 12.30 och sen bil hem vid 15-16. Eftersom jag inte kör själv så kan jag inte påverka tiderna tyvärr.
I övrigt så skulle det vara trevligt att äta tillsammans med pappan som kommer hem 17.30. Eller så får han komma hem tidigare.
Min förhoppning är att hitta ett bra schema som inte bryts av biltur 12.30. Om det går..
Tror också att 11-45-2-45 nog passar lillan bättre men har ju inte provat så många olika scheman.