Takk for tipsene. Ja, mammahjertet ble roligere, for trekker gjør det, men ikke nå lenger
Og hun tok det selvfølgelig med en gang. Først ble jeg motløs og trykte meg selv ned med hvor lite jeg har forstått her i verden og hvor dum man er... (kommer sikkert av at jeg ikke krøp selv..., men jeg trodde jeg hadde tatt meg litt inn etter all krypingen med storebror...)
Men det kom seg, og litt engasjement er det lillis krever. Hun skuffet meg ikke! Åhh, hvor glad jeg ble da det gikk på frem! Hun ble forbauset. Tror hun synest det er gøy! Det fristende bør ikke være for langt unna, og ganske fristende bør det være. I dag og i går var det en spesiell leke som fikk henne på g. Jeg visste jo alt dette, men kanskje jeg ikke har tenkt særlig gjennom hvor tidlig man kunne få det til? Alle er jo helt häpna over lillis og hva hun presterer, og alle sier jo at det skal komme av seg selv en gang... Men jeg vet jo faktisk bedre.
Jaja, vi er der vi er. Er det kvantitet i begynnelsen eller skal vi også hjelpe henne til å få til den korsvise ålingen? Vi satser på bare ben og føtter så mye det går nå. Hun har bra tak med tærne, særlig det ene, og jeg er klar til å hjelpe den andre dersom det ikke kommer seg snart. Hvor mye for dagen - 100, 200 ? Gjelder det når det går som smurt, og så er det så mye som mulig nå sånn at hun forstår gamet? Jeg innser jo at hun ikke vil ta hele vardagsrummet og kjokkenet med en gang... Hvor mye skal jeg "lure" henne med å flytte på "saken" når hun åler? Er det dårlig gjort? Skal man heller ta de små flyttene som noe bra, og heller gjøre det maaange ganger??
Det er så mange inspirerende tråder her. Takk for sparket i baken i går, Hege !