Det blir bara bättre och bättre!
Måste börja med att berätta om förmiddagsvilan igår. Han somnade 10.17. Han skulle sova 1,5 timmar. Jag hörde ett läte som lät ungefär som att det betydde hallå. Jag tittade på klockan 11.48. Sprang till vagnen jag skulle ju väcka "11.47". Han får inte bli ledsen. När jag kom ut låg en liten kille där med klarblå ögon och bara väntade lugnt. Häftigt

.
Pappans andra natt såg ut så här:
19.45 Läggning, Protester
19.48 Börjar Gustav lugna sig
19.51 Gustav lugn
19.52 Första ramsningen, stora protester, går tillbaka och lugnar
19.54 Sover efter ramsning och bekfräftelse
21.30 gryr och skriker till, så som han har gjort ivagnen i bland, vi avvaktar. Gustav somnar om av sig själv och pappan ger en bekräftelse.
22.22 gnyr, somnar om av sig själv och pappan ger en bekräftelse.
22.27 gnyr, somnar om av sig själv och pappan ger en bekräftelse.
23.03 gnyr, somnar om av sig själv och pappan ger en bekräftelse.
23.50 vaknar, måste gå in, lugnar, ramsar och bekräftar
00.05 sover
02.28 vaknar, måste gå in, lugnar, ramsar och bekräftar
02.37 sover
05.00 vaknar, måste gå in, lugnar, ramsar och bekräftar
05.09 sover
05.49 vaknar, måste gå in, lugnar, ramsar och bekräftar
06.00 sover
06.03 vaknar, måste gå in, lugnar, ramsar och bekräftar
06.10 sover
07.10 Vi bestämmer oss för att göra godmorgon, innan han blir ledsen.
Det känns underbart
Lite struligt på morgonen, men vad jag förstår är det inte ovanligt. Det verkar ta lite tid att få ordning på.
Nu är han Anna Wahlgren-programmerad

. Igår började han äta som en häst, har inte sett något liknade

. Blev hård i magen i går kväll. Idag äter Gustav katrinplommonpuré med rysningar.
Gustav och jag skall ha riktigt kul idag, eftersom jag inte är så trött

och i kväll skall pappan och jag fira med att äta räkor som man måste skala. Har längtat efter det sedan Gustav föddes. Har aldrig tyckt att det är någon idé att försöka äta det eftersom man aldrig vet när han somnar, hur länge han sover och hur lång tid det tar att somna om. (Det tar ju lite tid och äta och man ska ju njuta, så det skall vi göra i kväll.)
Får se när jag kommer att skriva igen. Det blir väl när vi har något kul att berätta eller om det kanske kommer något bakslag, då kanske vi behöver lite hjälp och stöd igen.
Jag måste bara tacka för den fantastiska hjälp vi har fått

Tänk att det finns så många människor som bryr sig och vill hjälpa till fast ni inte känner oss
Tack

Tack

Tack