Det går otroligt bra!
Jag vet inte hur dina funderingar inför nästa natt går, men så här tänker jag:
Ha en bra dag!
Kram Mia
Jag gillar magkänslor, de ska man lyssna på!Viggosmamma skrev: En mindre fundering, vid ramsning vid dörren så är V dörr stängd på natten, tror du att det spelar någon roll ifall jag ramsar utanför dörren? Min magkänsla säger mig att jag skulle behöva öppna dörren & säga det in i dörrspringan (som bekräftelseramsan) nu i början?
WOW, du har VERKLIGEN helt rätt attitydViggosmamma skrev: Fortsätter med maten och hör hur V säger tutte, tutte (napp) flera gånger och vänder mig om och ser att V hittat en tutte i en av kastrullerna (hur nu den hamnat där). Får panik, tänker att det nu är kört med allt jobb och säger till honom att ge mamma tutten så slänger vi den???? V ser mycket fundersam ut när han tittar på den men ger den snällt till mamma, ger honom en kaka i ren panik fast det snart är middag. Han nöjer sig snällt med det och fortsätter leka.![]()
Jo, du är inte den enda som säger samma sak... Min dröm är att alla blivande föräldrar får Barnaboken!Viggosmamma skrev: led av sjukdomen som kallas okunskap med stort O....de borde ge oss adressen till detta forum i handen på BB. Eller redan vid v.12 så har man några månader på sig att förbereda sig.