Hej!
Japp, här har vi nu tagit tag i nätterna och det går faktiskt ganska bra. Hon lägger sig 19.30, så egentligen ska hon inte äta förrän 03.30, men jag har satt en mental gräns på 3. Första natten vaknade hon 2.15, jag vagnade till och från till 2.35, sedan var hon tyst, men vaken fram till 02.55, då jag tog upp och gav mat. Andra natten vaknade hon 3.15. Hurra! \:D/ Tredje natten vaknade hon 2.30, vagnade till och från och tog upp vid 03.00, då hon fortfarande grymtade. Fjärde natten (i går natt) vaknade hon 00.30...

Men jag la till rätta, skakade vagn och drog i vagnen två gånger. Hon grymtade och grejade och somnade om!

Fick väcka henne vid 03.50. ska bli spännande att se hur natten blir.
Förlängningen till 6 timmar skötte faktiskt Molly själv, tack och lov! Hon sov nästan 6 timmar natt redan från början. Vi har haft mer problem med att få till omsomning efter nattmål, något som nu börjar funka riktigt bra.
Jag köpte faktiskt apotekets nappflaska och dinapp, de funkade för Maja, så jag tänkte att de säkert kan funka igen. Kopp tror jag är svårt när de börjat bli lite större än precis nyfödd. Läste nån tråd om det, där det sas att de sätter i halsen så illa etc. Trpor att någon har gett på tesked dock... Hur som helst, apotekets är inte särskilt dyr (50

, så det är ingen jättestor investering.
Nu verkar mjölken ha runnit till bättre, för Molly ville varken ha mer igår kväll eller nu ikväll. Skönt! Har druckit amningste från Weleda (snordyrt, så det är nog klokt att koka eget...), pumpat efter varje mål samt försökt dricka mycket vatten. Det där med att vila blir det dock inte så mycket med... Full fart hela dagarna med storasyster, varesig jag vill eller ej.
Semestern blir en tur till min släkt i Stockholm redan nu på Lördag. Blir borta 5 dagar. Sedan ska vi ut på riktigt äventyr! Vi fick en häst och vagntur i bräöllopspresent -04 som vi inte utnyttjat ännu, men nu ska det bli av. Under tre dygn ska vi ha två hästar med vagn som vi sköter om själva, lagar mat på spritkök, slår läger etc. Det är fyra vuxna, två 2 åringar och så lilla Molly... Antingen kommer det att bli underbart eller ett helvette. Hur som helst något vi kommer att minnas läääänge! Ni då, några spännande planer??
Vad skönt med pottframsteg! Här går det så där...

Maja vill gärna gå utan blöja, men kisset överraskar henne fortfarande. Hoppsan, där kom det kiss i soffan, på mattan, i fotöljen etc. Vet inte riktigt hur länge det behöver vara så. En gång har det kommit kiss i pottan, men då satt hon på pottan och tittade på TV, så hon blev nog lika förvånad som vanligt, men kisset kom där det skulle...
Nu ska jag gå till gymmet och vara duktig! Vi hörs!