Hej allihopa!
Nu har jagg hunnit läsa ikapp. man är borta ett par dagar och det skivs metervis, superroligt tycker jag
tinis, ser fram emot helgen. Kanske har du tid en liten stund ivarjefall att hänga här med oss. Ska bli så roligt att höra hur huset blev och hur ni haft det på Öland. Fast allar mest väntar jag på att få höra om ditt hemliga mail som du skrev om för ett par månader. Du vet nyfiken i en strut.
Sussi, resa är alltid roligt, men det kan vara förfärligt jobbigt med alla försäljare tycker jag också. Tur att storsonen kunde rädda dig. Jag är lite avis på dig som har sju juveler, skulle gärna ha fler. Tyvärr går det bara inte, kan inte få fler barn. Är en stor sorg för oss men vi är naturligtvis glada över de tre underverk vi har här hemma
KajsaIE, kom ihåg att vila och återhämtning är A och O, om du ska orka med att ro iland alla dina projekt. Ser fram emot att träffa dig i Gastsjön. Låter som on storflickan kommer att få det kanon på dagis tror jag.
kiki, Vad tiden går fort, Felix redan hemma. Vad han är gullig och tar hand om andra sådär på en långresa. Jag kan se Mio framför mig när hon badar i gummibåten

.
gotlandsmamman, tänker på dig och tycker du är stark som delar med dig. Vi andra lär oss massor genom att läsa dina och andras inlägg. Älskar att läsa när du skriver om dina pojkars bravader.
blomman, roligt att du tittar in, vilket du gärna får göra lite oftare.
JennyH, välkommen hit. Lämna gärna ett avtryck ibland om du vill
krümel, vilken härlig semester det låter som ni haft. Härligt med traktorer och djur. Det gick visst bra för tyskland igår. Final på söndag va?
ego, vi har varit i småland och gått på Astrid Lingrens värld. Vad barnen tycket det var roligt, även vi vuxna. Rent och snyggt över allt. Gott om toaletter och matställen. Bra skådespelare och välorganiserat. Kan varmt rekommenderas. Enda mörka molnet var att vi tappade bort mellanbus, efter tio minuters letande började jag känna gråten i halsen. Tog kontakt med personalen och på ett ögonblick så ringdes det och letades. så efter några minuter till så visste vi vart hon var och kunde hämta henne. Så då blev det pusskalas.
Vi bodde hos min svågers föräldrar på en gård. Superfint vid en sjö. De hade traktor och ett litet flyplan så barnen var helt lyriska. Spelade tennis gjorde vi också och det var riktigt roligt. Har aldrig gjort det förut men hela familjen tycket det var super tom. lillbus som knaprade på bollarna. Håller på att få sina framtänder och jag tror att det kändes rätt skönt.
Nu ska jag återgå till att packa upp och tvätta. Imorgon bär det av till min mormor och morfars sommarställe helt själv. Bara jag och en god bok. Kommer inte hem förren på söndag. Ska bli riktigt skönt att få längta efter alla här hemma. Har ju inte varit bort från barnen mer än korta stunder på drygt ett år. Nyttigt för mannen också tror jag
Kramar till alla. Hoppas jag inte glömt någon. Då ber jag om ursäkt
Ida