Rapport!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Isobel
Kontakt:

Rapport!

Inlägg av Isobel »

Jag säger som så många andra, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen!!! :lol: skönt att se att så många "gamla" och en del nya har hittat hit!!

Jag vill bara rapportera att det går lysande bra för oss här, trots förkylning. Izabelle sover fortfarande hela nätter, precis som väntat och hon har nu fått ett eget rum!! Flytten dit gick helt smärtfritt utan några större frågor.

Dessutom så har hon fått 4 (Fyra!) tänder sen sist och även det utan ett pip!!

Nu kan jag äntligen börja sprida hemsideadressen igen!! Mååånga har vänt sig till mig och undrat hur i allsindar jag fick min dotter till att sova :lol: Undrat vad för hemlis jag har haha

Nää detta blev bara svamligt, men det är mest för att jag är så himla glad!! :lol:

KRAM på er alla!
Mamma till Izabelle 040416 :heart:
Startade SHN-kur 23/10 -04 och sen dess sover Iza gott om natten.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Toppen, toppen! Bra gjort! :D
Kristin

Inlägg av Kristin »

Hej!

Grattis och grattis igen!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har ju kurat vår son sedan 3 nov (började lite halvhjärtat då, men sedan två, tre veckor tillbaka kör vi på riktigt).

Schemat sitter jättebra och han sover i sin spjälsäng sedan en vecka tillbaka. Ramsningen fungerar också. Som grädde på moset har han sovit rakt igenom hela natten de 2 sista nätterna :D :D :D .

Ah.....................vad livet är underbart!

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Isobel
Kontakt:

Inlägg av Isobel »

Åh vad roligt att det går så bra för er!! Och vad skönt för lilla killen som får sova så gott! :lol:
Mamma till Izabelle 040416 :heart:
Startade SHN-kur 23/10 -04 och sen dess sover Iza gott om natten.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"