Här händer det saker, ingen skrivkramp i denna tråden, inte
Vädret vänder ikväll här, som det verkar,och ÄNTLIGEN ska vi få lite värme!!!
Idag har jag varit och handlat gurk-tomat och paprikaplant, och grejsat i mitt lilla växthus, det är SÅ rogivande
Igår hade Oline (4-åringen) hela sin föskola här, på fårklappning, hönsmatning, kaninjagning och korvgrillning
KING MARY, jag har haft lite tjorv med Frida och gråt vid läggningen, och jag gjode så att jag faktiskt dröjde mig kvar hos henne några kvällar, lade henne tillrätta på magen i sängen och hon tokskrek. Då kittlade jag henne på sidorna, "pruttade" henne i nacken, viskade busord i örat på henne, och jag gav mig inte tills hon log och njöt! Då solfjädrade jag henne en ganska lång stund, och ramsade under tiden, tills hon blev riktigt avslappnad och började klippa med ögonen - DÅ gick jag ut med ramsan och fortsatte ramsa utanför dörren.
Två kvällar med den här "gos och skratt kuren" så hade vi brutit det här tokskriket vid läggningen! Vet att det inte är enligt "regelboken" men ibland måste man bryta ett trist beteende
Nu hoppas jag att sommaren kommer till ALLA här i landet, så att vi får slänga av oss paltorna och lägga smågrynen på stora härliga filtar ute
Kram på er allihopa