Godmorgon
Ja då har jag fått äta upp det där med att inte behöva ramsa

. Inatt vaknade Malte 23.00. 0.30.01.20, 03.13 samt en del stök i vargtimmen GÄÄÄSP. Eftersom han fortfarande hade lite feber var väl attityden sådär, men jag bestämde mig SOVA måste han ju göra. Gav lite alvedon vid 01.20 och då blev det lugnare.
Ramsan verkar gå in i alla fall. Han reagerar med att bli SUPERARG men att sedan kunna lugna ned sig. Jagar upp sig igen vid bekräftelsen, fick köra ganska många varv med den. Han är ju inte helt obekant med ramsan heller, jag ramsar vid läggning både natt och dag, men nu kör vi på allvar vid uppvaken också.
Är ändå lite bekymrad. Det är ju inte direkt likt Malte att sova oroligt på nätterna.

Jag har tryckt och tryckt vid öronen ( på dagen), men ingen reaktion. Han är "pigg" och glad på dagarna ( så pigg man kan vara med feber) hmm avvaktar till imorgon sedan kanske vi får ta kontakt med sjukvården ändå.
Hur går det för er andra. KING MARY, det verkar ju gå jättebra för er

Det är bara att tacka och ta emot. När det sedan blir strul ( som för oss inatt) får man ju tillfälle att jobba in ramsan.
emb: ja det var ungdom

Skönt att lillkillen tycker om att äta med sked. Verkar inte vara helt ovanligt för våra små amningsstrasslare
Trötta kramar
Linda