Efterlysning trådar...
-
lilltjejen
Efterlysning trådar...
Hej!
Undrar om det är någon som sparat bra trådar från det gamla forumet, men framför allt om någon har sparat någon av våra trådar. Lilltjejens alltså!
Om ni har det kan ni väl eposta mig (se epost Memberlist) så får ni en annan mailadress dit ni kan eposta ev dokument.
Vore sååå tacksam!!!
Undrar om det är någon som sparat bra trådar från det gamla forumet, men framför allt om någon har sparat någon av våra trådar. Lilltjejens alltså!
Om ni har det kan ni väl eposta mig (se epost Memberlist) så får ni en annan mailadress dit ni kan eposta ev dokument.
Vore sååå tacksam!!!
Dipl. SHN-kurare!
Dotter 2004, Son 2006, Son 2008
-
Gäst
Flyttar upp...
Återigen...
Ingen som har sparat trådar/info från det gamla forumet digitalt?
Om ni har något, vad som helst, kan ni väl maila mig på shnstockholm@hotmail.com och berätta vad ni har.
Ni som redan har skickat behöver givetvis inte skicka igen. TACK!
Vill försöka samla ihop så många trådar/mycket info som möjligt från det gamla forumet. Vi får hjälpas åt med detta! Hör av er!
Ingen som har sparat trådar/info från det gamla forumet digitalt?
Ni som redan har skickat behöver givetvis inte skicka igen. TACK!
Vill försöka samla ihop så många trådar/mycket info som möjligt från det gamla forumet. Vi får hjälpas åt med detta! Hör av er!
-
lilltjejen
Ja, det var ju jag som skrev förut... Konstigt att jag blev guest trots att jag var inloggad.
Har hittills fått
Månadens krönika
Januari 2003
Februari 2003
Augusti 2003
Oktober 2003
Januari 2004
Februari 2004
April 2004
Augusti 2004
samt
Nej, små barn ska inte skrika sig till sömns
Sova-hela-natten-kuren
Två rättesnören för alla som har barn
Lathund till sova-hela-natten-kuren för 4 månaders
Filosofi för föräldrarskap
Lathund till sova-hela-natten-kuren för 6 månaders
samt några trådar
Ingen som har J'accuse - små barn drogas, eller fler krönikor och trådar?
Har hittills fått
Månadens krönika
Januari 2003
Februari 2003
Augusti 2003
Oktober 2003
Januari 2004
Februari 2004
April 2004
Augusti 2004
samt
Nej, små barn ska inte skrika sig till sömns
Sova-hela-natten-kuren
Två rättesnören för alla som har barn
Lathund till sova-hela-natten-kuren för 4 månaders
Filosofi för föräldrarskap
Lathund till sova-hela-natten-kuren för 6 månaders
samt några trådar
Ingen som har J'accuse - små barn drogas, eller fler krönikor och trådar?
Dipl. SHN-kurare!
Och så har jag en alldeles underbar berättelse från förra Gästboken om lille Tim, som vid 8 månaders ålder inte hade sovit en enda hel natt, som stod inför medicinering, men vars föräldrar slutligen fann sin väg till Anna, med bistånd från BVC och resten är idel solsken... \:D/ men den ligger också på papperskopior.... ](*,)
-
lilltjejen
Näää...har varken fax eller scanner, bara ett stort hjärta...
Meeen, ska på gammal-väninneträff imorgon. En är dataexpert, kanske kunde jag snylta in mig... Jag återkommer imorgon.
Meeen, ska på gammal-väninneträff imorgon. En är dataexpert, kanske kunde jag snylta in mig... Jag återkommer imorgon.
Lilltjejen!
Kommer du att kunna dela med dig av detta på ngt sätt. Jag har verkligen inget sparat på datorn. Hade utskrivet lathunden och varför skriker.. nej små barn... Men gav bort det till en angelägen mamma.
Skulle du kunna maila eller ngt?
Eller Mammut och Sagomamman kommer det att finnas på nya hemsidan? Eftersom jag inte behöver det akut, men vill gärna ha det ändå liksom.
/Åsa
Kommer du att kunna dela med dig av detta på ngt sätt. Jag har verkligen inget sparat på datorn. Hade utskrivet lathunden och varför skriker.. nej små barn... Men gav bort det till en angelägen mamma.
Skulle du kunna maila eller ngt?
Eller Mammut och Sagomamman kommer det att finnas på nya hemsidan? Eftersom jag inte behöver det akut, men vill gärna ha det ändå liksom.
/Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
J'accuse har jag själv på papper och på någon diskett hemm. Den ska nog få plåga höga vederbörande igen, rejält och ordentligt och för evigt
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Åkäjj! Då kommer alltså "J´accuse!" så småningom.
Sagomamma! Angående min kopia på berättelsen om lille T så är det vad föräldern själv skrev, alltså ett direkt utdrag från gamla hemsidans Gästbok, innan... nå, från den 8 mars 2003. Menar vi samma, månntro?
Lilltjejen! Igår hade jag tillgång till en fax, men inget faxnummer... ](*,)
Kit
Sagomamma! Angående min kopia på berättelsen om lille T så är det vad föräldern själv skrev, alltså ett direkt utdrag från gamla hemsidans Gästbok, innan... nå, från den 8 mars 2003. Menar vi samma, månntro?
Lilltjejen! Igår hade jag tillgång till en fax, men inget faxnummer... ](*,)
Kit