hej alla bb-vänner
Ja du,Sussanne..vad mer ska man säga

:-k i mina ögon gör du ju allt riktigt.Han kan inte vara vaken mer än han är på dagen heller tycker man.Jag tror du helt enkelt ska dra öronern åt dig på natten och lära honom fixa sitt långa uppvak själv.Är han mätt,inte har ont någonstans mm så finns det inget mer du kan göra.Han kommer nog aldeles säkert fixa det snart när han inser att det inte är så roligt att vara vaken på natten när inget händer iallafall
Linda:Liw sover fortfarande 2.5timmar på dagen och det är kanon.Man hinner oerhört mycket.och hon är ordentligt utsövd.När det blir nerdragningar sen lutar det nog åt att jag först minskar ner em som du oxå funderar på.
.Alltså:45,2.5,20+11.5.
Det är nog ingen risk att Malte blir hård i magen iallafall efter den portionen med katrinplommon

8)
Vad skönt för er att det fungerar med gröten och pureerna.Liws favorit är potatis/majs pure med en klick smör och lite olja.
Jag gör storkok på pureer.Kokar potatis i en stor kastrull.Sen har jag småkastruller med morötter,palsternacka,majs osv.Blandar med potatisen och kör i mixern med smör och olja och fryser in i gamla barnmatsburkar.Kanon

Det tar inte alls speciellt lång tid och man får många och olika smaker som det bara är att ta upp och tina och sedan värma i micron.
Ha det bra alla
Just nu håller tomas med altanen för femteelva helgen i rad.

Det ska bli super när den blir klar

Det ska komma en karl och mäta ut för inglasning i em.Ska försöka få tomas att hjälpa mig lägga ut korten på våran familj ikväll om han inte håller på för sent.
Kram ulrika