Hej
Tack för stoltips - vi har ju redan en barnstol åt Alice, därför tänkte jag att det skulle vara praktiskt med en sån som inte tar så stor plats, men det låter ju inte riktigt kul om de sitter så djup i den :-k Vi har en sån där extradyna som man sätter på en vanvlig stol, men då blir den för hög, och går inte in under bordet - och då sitter Alice en halvmeter från bordet

och DET är inte kul...
Kanske får vi fundera på en riktig barnstol ändå...
Och Ulrika, vi hade också tidig morgon i morse - fem i sex vaknade lilla solstrålen, och jag min dumskalle gick och tog upp henne innan jag tittat på klockan #-o Men det gick det med, får vara mer beredd i morrn bitti
Jag tycker du ska gå efter det schema som passar er, fjällström, och verkligen försöka få till vakenpassen, vid kris kan du kanske ge en femminutare om det inte går hålla vaken! Framhärda med det schema du funderade på i en vecka, så ska du se att fnurrorna löser upp sig
KINGM MARY, mina barn har reagerat väldigt sent på vaccinationen, ända upp till en vecka innan det har blitt feber - och då har man nästan glömt att det kan bero på sprutan

Hoppas natten blir bra
Jadu, Linda, ikväll har jag "bara" fyra av kidsen hemma, Paula och Oline sover hos momma, en av kusinerna är här och hälsar på! Och det är så tomt... Och för att inte tala om när jag ibland har bara Frida hemma, då blir jag helt handlingsförlamad - jag får absolut inget gjort då...
Och det här med att ha föräldrar nära; jag har sån tur att min mamma och mina svärisar bor i samma by, ibland nästan slåss de om barnen

Det är väldigt skönt att veta att de finns här, nära

Och vi kommer superbra överens också, lite risk för bortskämdhet förstås, så där får jag ligga på lite

Så Susanne, jag kan bara ana vad du längtar efter de dina ibland, trettio mil är inte precis nästgårds, ens med norrländska mått mätt
Ha´t bra
Mia