Detta har jag känt massor av gånger med mina barn, få jag har träffat har delat eller åtminstone förstått mina åsikter om förskolan och små barn på dagis.
Att inte ha någon som stöttar en och säger 'vad du är bra som tar så god hand om dina barn' har känts jobbigt för min egen del, då inte ens mina nära tycker det är bra att jag varit hemma med mina barn så pass länge som jag varit.
Min äldsta är idag 4år och 3mån. Han började på dagis i Maj förra året och har varit där 15timmar i veckan sedan dess, han är en mycket social kille och älskar sina vänner på dagis. Min minsting ska tidigast börja i januari 08, han fyller 3 i Maj 08.
Detta sista halvår kommer jag förmodligen inte ha någon inkomst överhuvudtaget bortsett från barnbidraget, då föräldrapenningen är helt slut.
Jag har sparat och levt väldigt snålt sedan min första föddes, lånat pengar av anhöriga osv.
Jag känner mig otroligt glad över att jag gjort på detta vis, att få uppleva mina barns småbarnsår - dom kommer ju aldrig tillbaka. Hur fattiga vi än varit kommer jag aldrig ångra det jag gjort ty vi var bland dom rikaste i världen, på kärlek.
Hoppas på att höra från er andra föräldrar om hur ni har gjort! Det skulle vara väldigt roligt.
Till dig Anna återigen tack för inspirationen du ger oss.
KRAM mullemamman."