Jag hade magsjuka natten innan förlossningen drog igång (rekommenderas inte...) så vi var helt isolerade på Förlossningen och fick aldrig flytta över till BB efteråt. Så jag träffade aldrig någon annan som fick barn samtidigt som vi. Fördelen var att vi fick ett eget rum på Förlossningen som min sambo också kunde sova i. På BB här är det 4-bäddars rum till alla som inte haft komplikationer...miar70 skrev:JA, det är ju kul, speciellt som det inte "finns" nåt BB här längre - man får ligga på patienthotellet och där lär man inte känna nån precislilltjejen skrev: Vet ni, våra barn blir ju nästan som BB-kompisar, ni vet dom vars mammor var på BB samtidigt. Fast här är dom Barnabokskompisar.![]()
Kanske, nångång, kan vi ses![]()
Några av oss har ju träffats, men inte med våra barn! Synd att Sverige är så sablans avlångt...
Så jag tycker verkligen det är roligt att få prata med er! För mig passar det mycket bra att det är över nätet också för jag är en riktig informationsknarkare som gärna spenderar många timmar framför datorn.