Är detta en övergångsperiod tror ni eller bör vi ändra tillbaka till 1.5-2.45 samt 11,5 timmar natt
Linda
Rufus har inte orkat 2 timmar på morgonen på nästan två veckor (ungefär sen vi slutade med 4-målet). De tre senaste dagarna har vi till och med fått använda marginalkvart på vårt schema (som innebär att han ska vara vaken 1h45min) så han har bara klarat 1,5h. Idag gick äntligen 1h45min riktigt bra! Vi var kanske bättre på att se till att det hände saker också. Det verkar som om det ligger nära till hands att bli uttråkad numera...LindaVega skrev:Vi ändrade till 45-12-45 + 12 timmar natt i helgen. Vet att man inte ska vara för snabb att utvärdera men nu orkar inte Malte vara vaken två timmar efter första luren längreHan kroknar efter 1.5 och sedan är det tröttgråt och gnäll resterande tid. Idag orkade jag inte höra på gnället och lade honom med marginalkvart, han somnade på stört och fick väckas efter 2.15 timmars sömn...
Är detta en övergångsperiod tror ni eller bör vi ändra tillbaka till 1.5-2.45 samt 11,5 timmar natt![]()
Hej ulrikaj! Hur gör ni gröten till er lilla knas? Ska man tänka på något särskilt om/när man börjar ge gröt till en tremånaders? Tacksam för alla tips!ulrikaj skrev:Det var lika med gröten att bara en sked elelr två första gången och sedan hela tiden utökade.