Måste ut i solen igen!!!!
Kram ulrika
Var det tillfälligt, under några dagar eller någon vecka, som Liw var tröttare eller har det bestått? Just nu har vi 1h45min-pass på morgonen men nu har vi använt marginalkvarten så många gånger och lagt tidigare så schemat har i princip ändrats. Eftersom han somnar direkt så blir jag tveksam till hur jag ska göra, låta honom sova 1,5 eller 2 (dvs naturliga sömnrytmspass) eller väcka som planerat vilket då blir 1h45min. Hur gör ni andra när ni använder marginalkvartar?ulrikaj skrev:Liw är vaken 1.45 första passet(06-7.45) och sover sedan 45 minuter på det. När det sedan blir att ytterligare dra ner på sovtid på dagen så blir det nog 45minutaren på em mot en 20minutare.Jag vill ha kvar 2,5timme mitt på dagen så länge som möjligt.Det verkar som ju bättre bebisarna sover nattetid ju tröttare på dagen.Liw var exakt likadan som Rufus.
Hej KING MARY!KING MARY skrev: Frågan är nu om vi skall framhärda med sova hela nätter eller om vi varit för snabba på det och skall backa tillbaka och ta en ny fajt när vi introducerar lite annan mat alternativt lägger honom i eget rum? Hur skulle ni gjort?