tidigt uppvak utan protester...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
JH

tidigt uppvak utan protester...

Inlägg av JH »

Sorry, men måste fråga en gång till :roll:

Nu har Elsa vaknat mellan 20-60 minuter före morgon (sista dagarna ca 50 min) i 2 veckor. Hon protesterar inte förrän ca 15 min före morgon, men ligger och snackar (och säger "aaaahhhh" vääädigt utdraget :) ). De sista dagarna har hon varit ledsen de sista 15 minutrarna. Ibland undrar jag om hon inte vaknar ännu tidigare, men att jag inte hör henne från början.... Min respons har varit att inte göra någonting förrän hon låter riktigt ledsen då ramsar jag och oftast blir hon då ännu argare, men tystnar lite grand efter en stund. Somnar dock inte om.

Är rädd att vi ska få tillbaks de vilda vargtimmesprotesterna :oops: (jag VET! sluta släppa in vargar Jenny :evil: :!: )

:?: Funderar på att gå upp vid första pip och pangsolfjädra för att få till ett omsomnande, trots att hon inte är arg eller ledsen då. Vill bara ha lite bekräftelse :roll: :oops: härifrån. Tror ni att det vore en bra idé?
Jenny, mamma till
Elsa :heart: 25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri :heart: 18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Har du fastnat på detta viset igen (eller rättare sagt; hon fastnat i vakenheten) så hade jag följt din tanke och gått in med en pangsolfjäder vid första pipet för att få en reaktion = hon blir mottaglig för verktygen.

:idea: I övrigt så är första insatsen att få till en omsomning! Men då ska det genom det gå förbi på en vecka eller så.

:P Du avgör!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"