Jag har fastnat i buffningsträsket
Eftersom han sover så kort och oregelbundet på natten så har jag alltid varit för trött för att komma igång med kuren. (=ond cirkel)
Varje morgon finns attityden där och jag säger till sambon:
"Inatt du, då kör vi"
Men sen kommer kvällen och jag stupar av trötthet!
Har nu äntligen nått den punkten då jag måste ta mig i kragen och fixa detta! Lillkillen är ju snart 4 månader och äter 2-3 gånger per natt...
Han somnar runt 19,30 och sover imellan sina mål bara man buffar lite på honom så jag kan inte säga att projektet verkar omöjligt
Men att få honom att somna om innan han fått ett av sina nattmål verkar krångligt, han är väl van att få sin tutte...
Jag känner mig så hemsk om jag INTE ger honom mat, tänk om han verkligen är hungrig stackarn??
Men hur kommer jag vidare, det har varit så enkelt att buffa honom (han brukar fråga när jag lagt honom och ramsat ut och sen ökar det gradvis tills han nästan låter hysterisk då går jag in och buffar , och sen buffar jag till han är tyst och sen går jag med ramsan.. men då blir han sååå arg..! När jag sen bara rör honom, knappt buffar, så somnar han..)
Alltå: Fast i buffningsland.. (jag har själv rest dit så jag får skylla mig själv)
//Erika