Är tillbaks från Småland nu och ser att det hänt lite här på tråden. Bland annat att AW varit på besök. KUL
Duggan, vi har inte haft något strul när det gäller kvällsläggningen med Alice. Hon verkar helt enkelt så nöjd med att få sova när klockan blir sju eller strax innan tom. Kanske är hon kvällstrött som mor sin.
Att äta med sked ligger ju en bit bort för Alice som ju inte fattat att mat är gott ännu. Hon föredrar bröstmjölken helt klart och jag är glad för de skedar jag lyckas få i henne. Fortsätter dock enträget att erbjuda henne "riktig mat" vid två mål per dag och hoppas på att poletten ska trilla ner.
En liten redogörelse över Smålandsvistelsen:
Gick jätte bra i påsk med alla lurar och mina föräldrar var så imponerade över att hon bara läggs för att sova sina 12 timmar. De tycker hon är så "snäll" och jag börjar då prata varmt om AW. Ganska kul vid frukostbordet för jag sa någon klok kommentar om något och då sa min man genast. "Det där har hon inte kommit på själv utan det är från Anna Wahlgren"
Att man skulle sova i bilen fattade inte Alice alls. Sitta och sova, vilket vansinne, tyckte hon