Han lägger sig kl 18.30 och morgonen ska var kl 6.30, men det vill inte lillkillen hålla med om. Vissa mornar sover han som han ska, men vissa inte. Idag tex vaknade han kl 4.45 och var skitförbannad och fullkomligt vrålar. Han gråter inte med tårar men tar i för kung och fosterland. Han vrålar så det skorrar i halsen. kl 6.00 inväntade jag andningspaus och gick in och gjorde morgon. Då hade han redan väckt storasyster. Jag ramsar högt och tydligt med god attityd och två gånger under denna period gick jag in för att lugna genom buffning. Detta var första gången jag gått in två gånger. För det mesta går jag inte in alls.
Jag har inte ramsat direkt då han startat på morgonen och tror kanske att det kan ha betydelse, men så här kan det inte fortsätta.
När han kommer upp är han jättehungrig och äter lätt upp sin välling på ca 280ml.
Storasyster 2,4 år vaknade också för tidigt på morgonen efter kuren, men hon vrålade inte som en galen gnu
Snälla ni hjälp mig! Vad ska jag göra??? Det skär i mitt hjärta när det är så här.
mvh Rebecca