Kan någon svara NU???

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Veronica

Kan någon svara NU???

Inlägg av Veronica »

Hej, supersnabb fråga!
Kan man tillämpa marginalkvarten på 20-minutersluren o låta henne sova 15minuter längre, dvs 35 minuter¨?

Eftersom hon är förkyld och bara sov 20 minuter på den tänkta 2-timmarsluren och är DÖDStrött!
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Ja det tycker jag att du kan göra!
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Tor sov inte alla sina 2 timmar idag för han har lite ont i en tand som komma skall. Han har en 20 min och jag honom få en marginalkvart nu. Han sov allt som allt 35 min och vaknade själv då.

Tänk på att en gång är ingen gång. Hon kan ändå vara gnällig när hon väcks då detta inte är ett naturligt sömnpass, men det påverkar inte resten av schemat.

Du kan även lägga upp till 30 min tidigare för natten om du tycker att det behovet finns utan att det gör något för schemat heller. Detta har jag gjort nu 2 kvällar i rad.

:thumbsup:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Veronica

Inlägg av Veronica »

Tack!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"