Det där med vikt går nog aldrig att jämföra! (inte för att jag tror att du just ville jämföra, det var bara en reflektion från min sida)
Att ha fastnat på 63-64? Det är min perfekta vikt, och jag är 169 cm lång!
Skulle jag gå ner till 55-57 kg som jag har gjort ibland, ser jag inte klok ut! Jag ser seriöst ut som om jag har anorexia! Men har kompisar som är kanonfina med den vikten och är ungefär lika långa som jag!
Man är så otroligt olika, folk har alltid trott att jag vägt mindre än jag gjort. Min sambos teori är att det beror på att jag har så otroligt kraftiga lårmuskler, och lårmuskler väger massor! Kan vara så... tar 130 kg i benpress!
Det är väl därför BMI är så missvisande?
Kul iaf att ni närmar er era mål! Mitt mål är nog att få riktigt snygga armar igen! Tycker det är så snyggt med muskler.. fast inte bodybildarvarianten!
Frågan är dock om jag nånsin får såna armar som jag hade innan igen... när jag jobbade som djurskötare rörde jag ju mig hela tiden på jobbet, körde tunga skottkärror, red, sopade och krattade och sen åkte jag hem och red mina hästar och mockade och sopade... säkert 8 timmar totalt varje dag som jag jobbade fysiskt... finns ju ingen möjlighet i världen att komma upp i det i träningstid! Så den kroppen är ett minne blott! Synd bara att då fattade jag inte det, borde ha uppskattat det mer då!
Herregud vilket långt inlägg det blev om nästan ingenting!