Efter diverse förkylningar och öroninflammationer skrev jag att vi var tillbaka till ruta ett minus tre, Vilket vi faktiskt var.
I dag ljusnade dagslånglurarna igen, Liam vaknade på första luren, men höll sig rellativt lugn, första vakningstillfället räckte det med att ramsa, lugn i tio min, sedan var det dags att ramsa och solfjädra och buffa lite grann.
Han höll sig lugn och var mer eller mindre i halvdvala, och somnade om, vaknade sedan igen efter tio min och då var det 10 min tills det var dags att stiga upp så då fick han vakna. Betyg 6 av 10 med andra ord. sedan var vi och badade, hade med mig mjukliften så att han kunde sova gott på badet. OCH HAN SOV. somnade uttröttad 15 min senare än utsatt tid. La han bara tillrätta och han somnade på secunden. och sov i exakt 1,5 timmar. Gissa om jag var lycklig. Nu får han bara en 20 minutare i ställer för en 45:a för att han var för pigg för att somna igen då 45:an skulle vara. men det blir bättre o bättre i allafall. Hade lite ågren för ett nytt kurande med det tar som sagt 3 dagar av kurand så faller polletten ner.
Kram från lilla mig.