annawahlgren skrev:
Tisslar om att Susanne* i Höllviken just har blivit mamma för tredje gången \:D/ Och den lilla bebisen, en gosse (efter två flickor) måste jag ju besiktiga i vilket fall
Ååå, hurraaaa vad roligt att höra! Grattis Susanne* till lille gossen

\:D/ Tack för de goda nyheterna!
annawahlgren skrev:
Ack, Renee, jag fick så mycket stryk av Kit för att jag var med i den där Skånegruppen, dvs fick interna mail - något jag aldrig bett om och inte heller besvarade, visste inte vad jag skulle göra med dem och visste inte varför jag fick dem. Så den törs jag verkligen inte gå in i.
Såja, såja... här ska ingen behöva få stryk! Hur det än gick till när du hamnade på listan bland alla oss andra där i begynnelsen så lyckades jag ju tyvärr aldrig hjälpa dig att ändra i listan när du sedan bytte e-postadress (det måste varje användare göra själv fick jag veta) så om du inte själv går in och ändrar din adress missar du ev mejl som skickas på listan i fortsättningen också. Du har inte missat mycket - det är som sagt ganska lugnt och tyst. Men, bra att ha en massa trevliga skåningar på en lista att snabbt och lätt kunna kontakta vid behov. Som t.ex när man vill efterlysa andra BB-föräldrar att träffa (som för Vannas del här) eller att trumma ihop när Anna kommer ner och hälsar på
annawahlgren skrev:Tänkte bara säga att jag hemskt gärna kommer ner i början på september för att träffa er alla, om ni vill
Det vore ju såklart JÄTTEKUL

- klart vi vill!!! \:D/ Vi får fundera ut passande när/var/hur och göra reklam både här och på mejllistan när det närmar sig september