Natten till tisdag fick han sova på plastad frotté, utan blöja och med inotyolsalva. Baken är nu snart helt bra men sonen är sämre...
I tisdags fick han bara majsvälling för vi trodde att det var fullkornsvällingen som ställt till det, då vi efter 1 månads invänjning helt gått över till fullkorsvälling från majsvälling...
Natten till onsdag bytte jag blöja 1-2 gånger i timmen för han hade sådan diarré... Dessutom kaskadkräkte han en gång.
Igår åt han ganska bra under dagen, bara majsvälling då med och lite banan på kvällen...
Natten till idag har han bara behövt byta blöja 3 gånger och han kräktes bara en liten klutt.
Idag har det rasat totalt! Knappt 200 ml välling till frukost vid 10-tiden när vi vaknade, knappt 1 dl gröt vid 12-tiden och sedan dess har han inte velat ha något!! Fick dock i honom ½ banan och lite blåbärssoppa, som han nästan omgående kaskadkräkte över sig själv, soffan och mig *gråter*
Nu har han sovit i ca halvtimme och han får sova så länge han vill, nu får han bestämma hur det ska vara... och imorgon bitti går vi till vårdcentralen!! Jag må vara hönsig och nojjig mamma, men bristen på kisseblöjor och vätskeintag oroar mig!!!
Vad tror ni?? Vinterkräksjuka???