Ang. kurandet så går det bra. Han har aldrig varit svår att söva, det enda som krånglar är vargtimmen, och det var den jag ville få hjälp med med kuren. Och nu har det gått jättebra i 2 nätter. Inatt sov han fr. 20-07. Men han är ÄNDÅ trött, så jag har svårt att hålla honom vaken mer än en och en halv timme! Vad göra?
trött femmånaders
trött femmånaders
Hej! är ny här och vet inte riktigt om jag hamnat rätt, men jag kör på!
Jag håller just nu på att kura min femmånaders. Just nu försöker jag gå efter "PM för fyramånaders", på ett ungefär iaf. Pratade med miar70 på ett annat forum, och du sa att jag skulle kunna minska dagslurarna med en halvtimme. Men det GÅR bara inte. Jag har svårt att hålla honom vaken som det är nu. Är det helt enkelt så att han behöver mer sömn?
Ang. kurandet så går det bra. Han har aldrig varit svår att söva, det enda som krånglar är vargtimmen, och det var den jag ville få hjälp med med kuren. Och nu har det gått jättebra i 2 nätter. Inatt sov han fr. 20-07. Men han är ÄNDÅ trött, så jag har svårt att hålla honom vaken mer än en och en halv timme! Vad göra?
Smulgubbe med tre skruttar:
Vilmer
060805
Julian
080628
Mira
210809
Välkommen till Forumet smulgubbe
Härligt att kurandet går så bra, kanonbra jobbat
En del barn behöver mer sömn än vad som förespråkas, kanske du har en liten tröttis där hemma
. Minska då inte på sömnen utan låt det vara, du kommer märka när det är dags att dra ner.
Du får ta till alla trix du kan komma på för att hålla honom vaken, en muta är aldrig fel
Sedan kan du ju använda marginalkvarten o lägga tidigare vid behov.
Lycka till!
/Elle
Härligt att kurandet går så bra, kanonbra jobbat
En del barn behöver mer sömn än vad som förespråkas, kanske du har en liten tröttis där hemma
Du får ta till alla trix du kan komma på för att hålla honom vaken, en muta är aldrig fel
Lycka till!
/Elle