Ny här. Behöver hjälp!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Anki41

Inlägg av Anki41 »

Tack för ditt svar Elle,
Igår kväll var en mardröm. Är det det här som kallas bakslag!? Efter 2 timmar och 20 minuter somnade han när maken buffade för andra gången.
Jag fattar inte att han orkade. Sonen alltså...
Nu ikväll är han igång igen. Var nyss inne och solfjädrade en stund. Han tystnar direkt när man kommer in och lägger händerna på honom. Stod där en stund han var helt lugn ramsade och gick ut. Gallskrik igen. Nu ligger han och hulkar och börjar skrika upp sig igen. Hur länge ska man vänta mellan gångerna? Jag fattar inte hur han bara kunde bli så här ledsen över en natt?

Uppgiven Anki
Anki41

Inlägg av Anki41 »

Han somnade faktiskt! Jag behövde inte göra mer än så, gud så skönt.
Hoppas krisen är över. Det tog ca 30 minuter ikväll. Alldeles för länge mot för vad vi är vana vid men betydligt bättre än igår.

Lite gladare Anki
Elle

Inlägg av Elle »

Bra jobbat Anki :thumbsup: Om det fortsätter med jobbiga läggningar råder jag er till att se över sonens schema och gå över till en lur.

Sov så gott :sleep:
/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Anki41

Inlägg av Anki41 »

Hej igen Elle,
Krisen är över! På onsdag kvällen låg han och klagade i 10 minuter och somnade sedan utan ngt ingripande och i går kväll somnade han snabbt utan ett knyst. Det känns så skönt! och nu vet jag vad jag ska göra om det händer igen.

Tack för stöd & råd!

Anki
Elle

Inlägg av Elle »

Vilken underbar läsning Anki :D Sov så gott nu hela familjen och du vet var vi finns om det dyker upp fler funderingar :wink:

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"