Nu är min högsta önskan att läggningen till natten en dag kommer fungera lika bra som på dagen. Det vore så härligt!!
Måste berätta nåt mysigt
-
Stockholmsmor
Måste berätta nåt mysigt
Idag på (tidiga) förmiddagen så höll jag o dottern på att diska. När vi ändå var i farten så passade jag på att ta hyllorna i kylskåpet samtidigt. Efter ett tag började lillstumpan gäspa och det var dags för fmluren, så jag la henne i sängen och sa att nu ska lillstumpan sova. Tillbaka i köket fortsatte jag med disken. Efter en stund gick jag kikade in på lillstumpan, hon hade hamnat på rygg, men låg och filosoferade helt nöjd så hon fick vara. Så jag gick till köket igen. En stund senare gick jag återigen och kikade in i sovrummet. Då hade hon somnat så sött på sidan med huvet intryckt i hörnet av spjälsängen.
Nu är min högsta önskan att läggningen till natten en dag kommer fungera lika bra som på dagen. Det vore så härligt!!
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
Re: Måste berätta nåt mysigt
O visst är det väl underbart att det går!! Här är det ju tvärtom, på kvällen när jag lägger ner honom i sängen så lägger han huvudet åt sidan o LER! På dagarna däremot måste jag gå ut med honom i vagnen han förstår inte alls varför jag lägger honom i sängen då, men det gör ju inget!
Lycka till i kväll!!
Lycka till i kväll!!
mamma till Isac okt-01, Arvid aug-04 & Herman jan-06
-
Stockholmsmor